·224 syf.····Okunma: 22 Şubat 2017 21:36 Kafka..
Nasıl bir ortamda yetişmiş nasıl bir beyin yapısı var inanılmaz..
Çok değerli bir kitap..
Herkesin böyle bir davası vardır..anlamaya çalıştığı, yanlış anlaşıldığını anlayamadığı, herşeyin dışında geliştiği..Kafka yı okurken kitaplarındaki karakterleri seviyorsunuz ancak bu karakterin başarılı olması gerektiğine inanıyorsunuz..
Kitapların sonunu Kafka gibi hayal etmediğinizde aslında betimlenen karakterlerin yaşam serüveni ve çıkarımlarından hoşlanıyorsunuz..
Bu kitabı da sonunu istediğiniz gibi değiştirdiğinizde çıkarılacak çok ders öğrenilecek çok yöntem var bence..