·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2021 22:48 Sanırım Orhan Pamuk'la yıldızımız kolay kolay barışmayacak. Daha önce belki lise belki de üniversite yıllarımda "Kar" isimli kitabını okumaya çalışmıştım. Yetersiz Türkçesi ve gereğinden fazla devrik cümle merakı beni o kitaptan soğutmuş ve fazla ilerleyememiştim. Beyaz Kale'de ise Türkçesi düzgün diyebilirim. En azından akıcı okunabiliyor.Ancak tarihi kitapları çok seven biri olarak aradığımı bulamadım.Olay yok. Biraz düşündürme çabasına girmiş ama onda da pwk başarılı değil. Bana pek bir şey katmadığını düşünüyorum. Keşke vaktimi daha iyi bir kitaba harcasaymışım.