8/10
·160 syf.··
2021 1. kitabı
İki insanın arasında olabilecek aşkı o kadar güzel yansıtmış ki yazar. İçiniz sımsıcacık oluyor. Çok naif bir kitap gerçekten. Tek sorunu olayların bir anda değişmesiydi. Bu yüzden nereden nereye geldik gibi bir düşünce oluşabiliyor. Onun dışında çok duygusal ve güzel bir kitaptı. Sonu beni baya ağlattı...
Roman
İntihar OrmanlarıEzgi Durmuş · Flora Kitap · 2018374 okunma
·
260 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.