·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Ağustos 2021 12:02 .
Kısaca yazacağım çünkü bir hikâye kitabı.
Yaklaşık beş yıldır raftaydı hiç ilgimi çekmediği için okumamıştım ama kitapsız kaldığım için okumayı düşündüm.
Gerçekten fazlasıyla haksızlık etmişim.
Çok güzeldi kitaptaki hikayeler.
Her hikaye her karakter bir dünyaydı. Her kesimden insanları bulmak o kadar kolaydı ki. Kendini bile sıkça buluyordun sayfalarda. Bir kitap nasıl bu kadar her konuya deyinebilir diye düşünüyorum.
.
İyi okumalar.