·218 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Eylül 2021 19:11 Dostoyevski’nin 2. okuduğum eseridir. Hikayemizde karakterimiz 8 yıldır Petersburg’da yaşıyor fakat konuşacağı tek bir kişi bile yok. Ama kendisi bu duruma o kadar çok alışmış ki kendi dünyasında kaybolup giden bir hayalpereste dönüşmüştür. Şans eseri tanıştığı Nastyenka ve onun dostluğu ile yalnızlığını birazcık da olsa dindirmeye çalışıyor. Her ne kadar Nastyenka kendisine aşık olmamasını söylese de tabiki bunu başaramıyor ve artık aşık olduğu kadının başka bir adam için döktüğü gözyaşları ona acı veriyor. Tüm duygularını Nastyenka’ya söylüyor. Ve ondan sonra gelişen olayları kitapta görüyoruz. Gerçekten bayıldım bu kitaba. Herkesin okumasını tavsiye ederim. Kitabın adının neden beyaz geceler olduğunu da bilirseniz daha da anlamlaşıyor her şey. ( Fazla detaya girmek istemedim umarım güzel bir inceleme olmuştur.)