”Başkalarının burnunun ucundan ötesi görülemiyorsa, yukarıda olmak neye yarar? Keyifle yaşayalım. Yaşam, hepsi bu…” 
Edebiyat
·1 alıntı·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.