Puan vermedi·481 syf.····Okunma: 09 Eylül 2021 01:12 Çok fazla övgüye sahip bir eser olmasına rağmen eleştirilebilecek birçok noktası var. Gereksiz kalın bir kitap öncelikle. Kitabın ana konusunun olduğu kısım evet çok güzel ama kalan kısımlarda o kadar fazla gereksiz ayrıntıya girilmiş ki beni çok sıktı özellikle baş kısımları. Başlarda yarıda bırakmamak için çok çabaladım. Sondaki saçma bitişe hiç girmiyorum bile. Yine de tarihte yaşanan onca acılara tanık olmak ve ana konu için bir şans verilebilir.