Puan vermedi·128 syf.····Okunma: 09 Eylül 2021 12:26 Merhabalar...
Kitabımız tiyatro türü ile yazılmış. Başlamadan önce karakterlerin tanıtılması okurun anlamasını daha da kolaylaştırmaktadır. Kitabın içeriğinde kimi zaman sanatı eleştiren diyalogların kimi zaman hayatın anlamını sorgulayan sorulara kimi zaman da tiyatronun ihtiyaç duyduğu değişiklikleri konu alarak ve en ön planda tutulan ise iki insanın birbirine olan sevgisini, tutkusunu, bağlılığını ele alarak akıcı ve basit bir dille okurlara aktarmaktadır.
Bu kitap vesilesi ile başka bir konu hakkında kişisel bir görüşümü dile getirmek istiyorum. Şöyle ki; bizler yani okuyucular tek çeşit eser türleri ile bunlar roman okuyup da roman okumaya devam edenler, deneme okuyup da deneme okuyanlar şeklinde örnek verebiliriz. İşte bence böyle devam eden okurlar vardır diye düşünüyorum ve onlara şöyle ufak bir tavsiye de bulunmak istiyorum. Ben genel anlamda elimden geldikçe roman, deneme, dergi gibi çeşitli türlerde eserler okumaya çalışmamla birlikte "martı" ile de tiyatroyu da okumaya başladım. Demem o ki çeşitli türlerde eserler okumak bizlere çok çeşitli düşünmeyi ve hayallerinin genişletilmesine ve beynin fonksiyonel kapasitesini arttırdığını düşünüyorum ve bu kitabı okuduktan sonra daha da farkına vardım. Varsa eğer tek eser türlerini okuyup ve o şekilde devam edenlere kesinlikle ve kesinlikle tavsiyem o dur ki çeşitli eser türlerini okumak daha faydalı.
Fazla uzatmadan herkese iyi okumalar dileyerekten bitirmek istiyorum :)
Esen kalın...