Bilmiyorum nereden başlasam, hayran kaldım her bir satıra. Yavaş yavaş sindire sindire okudum her bir sayfayı. Ah sevgili Şükrü Erbaş, sonsuz teşekkürler kalemine, zihnine ve kalbine... Çok sevdim! Denemelere verilen başlıklardan, noktasına, virgülüne kadar çok sevdim! Ne güzel şey imiş insanın sevdiği bir yazarı okurken; sevdiği başka yazarlara/şairlere rastlaması. İnsandan, doğadan, siyasetten, aşktan, sevgiden bahseden; içinde daha bir dolu dünya saklayan bir kitap "Çırpınıp İçinde Döndüğüm Dünya". Okuyunuz sevgili okurlar...