Bu kitap için bir inceleme yazmak mı..?? Bunun için ne vakit yeter ne de sabır...
Bu kitabı okuduktan sonra insanın kendine soracağı ilk soru, "bugün GERÇEKTEN kendi isteğimle ne yaptım?" olacaktır.
Ben örneğin; uyumak ve yemek yemek dışında çok bir şey bulamadım; bu incelemeyi yazmak dahil, ki bunu kendim için yazmadığımı bal gibi bilerek ;)