İnsanın kendine koyduğu yasaklar , ayıplar daima bilinçaltının en lezzetli duygularıdır . İnsan neyden kaçmaya çalışırsa ona koşar . Özellikle kitabın bir bölümünde yaşanan bir durum var okuyucuları beni anlayacaktır . O çok istediğimiz şeyler gerçekten olsaydı yine mutlu olabilecek miydik ? Hayal dünyamızla yaşarken , gerçeklere döndüğümüzde insanlar hala onları koyduğumuz yerde olacak mı ? Bu kitaptaki en vurucu öğreti benim için , bir şeyleri isterken en detaylı haliyle düşünmek ve olacakları analiz ederek , gerçekten isteyip istemediğimi anlamlandırmak ve buna göre bir yol çizmektir .