·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2021 13:20 Bilim kurgu sevenlerin kesinle okuması gereken bir kitap. İçinde Asimov'un farklı zamanlarda yazdığı öyküler var. Bu öyküler, akıllıca birleştirilmiş ve bir bütün oluşturulmuş.
Her öyküden bir film senaryosu çıkar diye düşünüyorum. Öykülerin sonundaki çözümler ve plot twistler oldukça hoş. Robotları, baştaki ilk üç yasa ile anladığınızı düşünseniz de sizi şaşırtmayı başarıyorlar.
Kısacası, birbiri ile bağlantılı, eğlenceli, robot ve insan arasındaki ilişkileri anlatan güzel bir kitap. Kesinlikle tavsiye ederim.