İlk okuduğum manga ve ben baya beğendim. Zaten uzun zamandır hiçbir şey okuyamadığım için bu manga beni çok mutlu etti. Mangayı okurken azıcıkta olsa okuma alışkanlığımı geri kazandım. İlk başta nasıl okunacağı hakkımda kafam karıştı fakat en arka sayfada gösterdikleri içinde çok mutlu oldum. Manga alıp okumak istiyorsanız bu mangayı kesinlikle öneririm<3 KONUSU: Ölüm meleği(Ryuk), ölüm defterini insanların dünyasına atıyor ve bu defteri Light adında lise öğrencisi buluyor. Light ilk başta bu deftere inanmasa da sonradan test ettiğinde defterin gerçekten de işe yaradığına inanıyor. Ve olaylar böyle gelişiyor.