İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz.
Edebiyat
·1 alıntı·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.