·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Eylül 2021 19:22 Yakmak bir zevkti...
Kitapta itfaiyecilerin görevi söndürmek değil yakmak.. Yakılanlar ise kitaplar.. Kitap okumak, kitap bulundurmak yasak. Televizyonların yeni çıkmaya başladığı dönemde, insanların kitaplardan uzaklaştırıp, sorgulamayan, araştırmayan, düşünmeyen tekdüze bireyler haline gelişlerini anlatan bir kitap.. Tabi buna karşı çıkan kitap okumak isteyen insanlar da yok değil.. Zevk alarak okuduğum kitaplardan biri olarak kitaplığımda yerini aldı..