Özellikle tarihi kitaplar sever ve okurum. Yakın tarihi farklı yazarlardan okumayı ve farklı bakış açısıyla olayları yorumlamayı severim. İşlerimin yoğunluğu üzerine bir de sınav hazırlığı eklenince kafamı dağıtmak için bilim kurgu türünde, eğlenceli bir kitap okuma isteğiyle bu seriye başladım.
Tüm filmlerini izlemiş biri olarak beklentim aşağı yukarı belliydi. Bir çocuk hikayesi, çıtır çerez bir kitap gibi düşünüyordum. Ama okumaya başladıkça dilinin sadeliği, çevirmenin başarısı ve olay örgüsünün arasında kopukluk olmaması sayesinde aşağı yukarı hatırladığım olaylarda bile kendimi heyecanlanırken buldum. Kitabı gece yatmadan önce okumama rağmen 2 günde bitirdim. Ve insanların bu seriye neden bu kadar takıntılı olduğunu son sayfayı okuduğumda anladım. Alel acele diğer tüm kitaplarını (elimde 2 ve 3. Kitap var) sipariş verdim. Kesinlikle herkese tavsiye ederim.