Merhabalar Değerli Okuyucular,
Yazarın da tarif ettiği gibi "Simyacı' yı okumak, herkes daha uykudayken şafak vakti uyanıp güneşin doğuşunu izlemeye benziyor."
Kitapta ümitvar ifadelerin sıkça serpiştirildiği, hayatımızdaki kişisel menkıbemizi gerçekleştirebilmemiz için tüm evrenin kolaylık sağlayacağından önemle bahsediyor.
Yazar, masalımsı, diyarlardan diyarlara sürükleyen hoş bir üslupla anlatmış romanını.
Roman dediğime takılmayın bana göre kesinlikle bir kişisel gelişim kitabıydı ve hatta kitabı bitirdiğimde şöyle bir hisse kapıldım "Kendimi, mutluluğumu uzaklarda değil yanı başımda aramalıyım."