Diha

@Diha
10/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2021 47. kitabı
Kitap çok güzel. Annelikle alakalı bayağı istifade ettiğim bir kitap oldu. İnsan gerçekten anlaşılmak istiyor. Bir şeyler öğrenmenin yanında anlaşıldığınızı, böyle bir yolda yalnız olmadığınızı görmek güzel. Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Ama başka arkadaşlardan tarafından da tavsiye edilmişti. Ben severek okudum. Tavsiye ederim.
Annelik
Annelik SanatıAdem Güneş · Nesil Yayınları · 20131,268 okunma
·
174 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.