Kitabı, günümüzde yayınlanan ve gereksiz yere uzun olduğunu düşündüğüm Türk Dizilerine benzettim nedense. Bazen esas oğlan ile esas kızın apartman kapının önünde karşılaşmalarını dahi müzik eşliğinde yavaş çekimde neredeyse 15 dakika süre ile veren ünlü Türk Dizilerine. Bu tür dizilere hayatta katlanmadığımdan ve bana Türk Dizileri hissi verdiğinden okurken açıkcası sıkıldığım yerler olmadı değil. İşlediği konular verdiği mesajlar için 1.062 sayfa yazmaya gerek var mıydı diye kendi kendime sorduğumda, cevap olarak sanki yoktu diyorum.