“Çok fazla derin düşünen bir insan, hayatın neşesini kaçırır,” der Goethe. “Sürekli bir anlam ararsan, gerçekleşmekte olan her şeyi ıskalarsın,” diyerek ekler Tarkovski.
Psikoloji
··2 alıntı·
6,6bin Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sokratese göre de "sorgulanmamış bir hayat yaşanmaya değmez". Kime bel bağlayalım
Bazen anlamsız olan şeyler de güzeldir.
Filozof doğru söylemiş ancak, hayatı her zaman sorgulayarak yaşamak insanı bunaltır. Bazı şeyler vardır sorgulamadan da yaşanabilen.Hayat böyledir teoriler çoğu zaman pratiğe uymaz.