“Çok fazla derin düşünen bir insan, hayatın neşesini kaçırır,” der Goethe.
“Sürekli bir anlam ararsan, gerçekleşmekte olan her şeyi ıskalarsın,” diyerek ekler Tarkovski.
Filozof doğru söylemiş ancak, hayatı her zaman sorgulayarak yaşamak insanı bunaltır. Bazı şeyler vardır sorgulamadan da yaşanabilen.Hayat böyledir teoriler çoğu zaman pratiğe uymaz.