·320 syf.····Okunma: 29 Haziran 2021 14:56 Çok güzel bir kitaptı. Otizm abisi olan şizofren bir çocuğun ve deli olan annesinin hikayesini anlatıyordu. Kitap için komik, eğlenceli gibi yorumlar yazmışlar ama ben komik bir taraf bulamadım. Dramatize de edilmemiş değişik bir anlatımı vardı.