Sürprizlerle dolu bir kitap. Sıradan konulu öyküler şaşırtıcı bitiyor. Öykülerin hepsinde ya kendimden bir parça buldum ya da etrafımda tanık olduğum hayatlardan. Gündelik hayatın detaylara geniş yer verilmiş. Aslında hep gördüğümüz ama hiç üstünde durmadığımız, düşünmediğimiz. Bir önceki öykünün ana karakterini, bir sonrakinde figüran görmek de guzel. Yani ne diyor yazar, farkına bile varmadığımız insanların aslında ne ilginç hikayeleri var; o insanların kendi hayatları, kendi hisleri, yaşanmışlıkları var. Dünya benim etrafımda dönüyor sanıyorsan yanılıyorsun diyor. Yani, bence öyle diyor :)