Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 23 Eylül 2021 13:28 Tüm zamanların en nadide en güzel eserlerinden birini bitirmenin keyfini yaşarken aynı zamanda bu buruk yaşam öyküsünü hissetmiş olmanın da kederini üstümde görüyorum. İnsanın kendinden şeyler bulacağına garanti altına almış bir eser. Eser diyorum çünkü roman veya da öykü olarak adlandırılır mi sorusuna dair bazı kararsızlıklar sadece bende var değil. Kitabın ana karakterinin yaşamış olduğu duygu durumlarını adeta birebir yaşadım. Belki Raif Efendi ile benzer yanlarimiz vardı ama bu duygu alışverişi yazarin üslubu ve duyguların samimiyetine bağlıydı . Netice itibariyle okumuş olduğum kitaba hayran kaldım . 160 sayfa ile binlerce sayfanın ötesindeki anlamları ile her okurun okumasi gereken bir başyapıt.