Puan vermedi·312 syf.··
2021 2. kitabı
Bu kitabı da yakın zamanlarda bitirmiştim . Açık konuşmak gerekirse hiç beğenmedim . Zamanda geriye gitsem alır mıyım , almam . Bence hiç gerek yoktu . Almak istiyorsanız alın , belki beğenirsiniz ama ben beğenenleri anlayamadım ve size de önermem . Binlerce güzel kitap var . Neden beğenmediğim konusuna gelince , neden çaba gösteriyoruz , neden bunu yapıyoruz fln dedim kendi kendime . Öyle bir arkadaşım olsa eski zamanlar aklıma gelince ben de üzülürdüm ama arkadaşı da kızı bırakmış gitmiş . Üzücüydü , en yakın arkadaşının bir zamanlar hiç sevmediği birine daha yakın olup senden yavaş yavaş uzaklaşması . Ana kızın yerinde olmak istemezdim . Bu hikayede en mutlu kişi sadece o ölen kız (Ölen kıza sinir oldum , ayrıca ana karakter de biraz salaktı)
Roman
Hayalet KalpAli Benjamin · Yabancı Yayınları · 20213,434 okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.