Beyzaa

Beyzaa
@Beyz_nurr

Beyzaa

, bir kitap okudu
9/10
·195 syf.··
2021 3. kitabı
Tsugumi Ooba
9.1/10 · 6,8bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Puan vermedi
Açıkçası bu kitabı çok beğendim sadece sonu belirsizdi ikinci kitap çıkabilir . Ama böyle bitmesi yazarın kendi diliyle umutsuz bir son deyişi olabilir . Bana daha çok öyle dermiş gibi geldi . Bu kitap fazla duygusal olmamasına rağmen ağladım . Kendimi ana karakter gibi hissettim . Sanki en yakın arkadaşım bu durumdaymış gibi geldi . En yakın arkadaşımın da bir kardeşi var . Demek istediğim arkadaşım , ben ve kardeşi bu kitaptaki karakterlermişiz gibi hissedip duygulanıp ağladım . Ayrıca ana karakterin ikiz kardeşinin erkek olduğunu yüz onuncu sayfalarda öğrendim ve şok oldum . Bir gariplik olduğunu anlamıştım ama erkek olduğunu anlamamıştım zvxghdhxhjc . Bilginize o karakter erkektir . Kısacası bence okumanız gereken bir hikaye
Sıra DışıMiriam Spitzer Franklin · Genç Timaş · 2018634 okunma
Puan vermedi·312 syf.··
2021 2. kitabı
Bu kitabı da yakın zamanlarda bitirmiştim . Açık konuşmak gerekirse hiç beğenmedim . Zamanda geriye gitsem alır mıyım , almam . Bence hiç gerek yoktu . Almak istiyorsanız alın , belki beğenirsiniz ama ben beğenenleri anlayamadım ve size de önermem . Binlerce güzel kitap var . Neden beğenmediğim konusuna gelince , neden çaba gösteriyoruz , neden bunu yapıyoruz fln dedim kendi kendime . Öyle bir arkadaşım olsa eski zamanlar aklıma gelince ben de üzülürdüm ama arkadaşı da kızı bırakmış gitmiş . Üzücüydü , en yakın arkadaşının bir zamanlar hiç sevmediği birine daha yakın olup senden yavaş yavaş uzaklaşması . Ana kızın yerinde olmak istemezdim . Bu hikayede en mutlu kişi sadece o ölen kız (Ölen kıza sinir oldum , ayrıca ana karakter de biraz salaktı)
Roman
Hayalet KalpAli Benjamin · Yabancı Yayınları · 20213,434 okunma
Yeşilin Kızı Anne
8/10
·408 syf.··
2021 1. kitabı
Bu kitabı baya beğendim . Tatlı bir hikayeydi . Okumamın üzerinden biraz zaman geçtiği için yeniden bu kitaba başlayıp ikinci kitabını da okumaya başlayacağım . Bu kitap bence sürükleyiciydi ben sınav haftasında beş günde bitirmiştim
Roman
Yeşilin Kızı AnneL. M. Montgomery · Ephesus Yayınları · 202017,9bin okunma