Başarı ve Felah İçin …. Sabır!
<< ..İnsan yüzüne hasret kaldın demek, ha?>> <<Evet, hasret kaldım Grişacığım. Bir aydan beri bozkırdayız, topu topu bir kişi görebildik. Bütün yazı burada geçirirsek, konuşmasını bile unuturuz vallahi.>> <<Dişini sık, Dunya. Güzün kasabaya gideceğiz. İkimiz de okuyacağız, öğrenimi tamamladıktan sonra yine buraya geliriz. Toprağı bilimsel yöntemlerle işleriz; buradakilerin tümü cahil, uykuda hepsi. Hiç biri okumamış; kitabımız yok ki...>>
Sayfa 22 - Cem Yayınevi, Ocak 1997, Çeviren: Mete Ergin
··
118 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Gnosei Seauton
Gönderi Sahibi
İlimsiz (Kitapsız) hareket ederek iş yapmak da ne berbat bir şeydir. Bir süre sonra sıradanlaşıyor, var olan ilmini, gücünü ve etkini kontrol edemiyorsun hatta ortada güç ve etki diye bir şey kalmıyor, bildiklerini de unutuyorsun. Kitabî hareket etmekten asla kopmamalıdır. Tecrübenin getirdiği bilgilerle ve akademik bağlantılarla hareket etmek mucizeler yaratır diye düşünüyorum.