Dostoyevskinin mektup seklindeki ilk romanı cok içimi ısıtmıstı. Bittiğinde sanırım kendimi boslukta hissedip neden diye sordum ne guzel islemissin aklini kagida dostoyevski tesekkur ederim ince ruhuna ve fikrine
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 202377bin okunma