Dostoyevskinin mektup seklindeki ilk romanı cok içimi ısıtmıstı. Bittiğinde sanırım kendimi boslukta hissedip neden diye sordum ne guzel islemissin aklini kagida dostoyevski tesekkur ederim ince ruhuna ve fikrine
İnsancıklarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 202377bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Zamanında şöyle bir yazı yazmıştım
Birisi bana hikâyelerini ögrenene kadar asla insanları yargilamamı söylemişti. Anladığınızı düşünebilirsiniz ama anlamıyorsunuz
Oyuzden bir insan olarak avukat bulundurmak önemlidir . Hikayenizi anlaticak sesiniz olucak isminizi sölücek biri özellikle sesiniz çıkmadığında ozaman yazdigimda benim icin cok anlamliydi fakat bülbülü öldürmegi okuduğumda daha cok anlamlı oldu. hayatimdaki pismanliklarimdan birisidir bu kitabla daha erken tanisamamak..