Öncelikle herkese yeniden merhaba aylemaya gerek kapak gerek konusu yüzünden büyük bir heyecan ve umutla başladım ancak kitabın başı ne kadar güzel başladıysa ortası ve sonu o kadar kötü gitmeye başladı.Hele Mayanın Doruğa olan (aşk demeye bin şahit ister) bağımlılığı beni çıldırttı kaç kez bırakmayı bile düşündüm ama bir serüvene başladık bir kez:)bırakılmaz.Maya'yaGüzelim diyen Fetih Yargıcı varken hala Doruk diyen Maya hariç gayet güzeldi akıcıydı bu yüzden puanım 7