·112 syf.····Okunma: 05 Haziran 2017 00:00 Yeniden ve yeniden okumuşken yazmak istedim. Dünyaya bu kitaba benzer kitaplar fazla gelmiyor ne yazık ki. O yüzden böyle kitapları okumak, iyice okumak, birden fazla kez okumak kitapsever herkesin vazifesi bi yerde bence. 6-10 yaş grubu olarak geçiyor orası tamam ama okuyup da öylesine bi çocuk kitabı diyenleri görünce şaşıp kalıyorum. Çocuk kitabı olması kötüdür diye değil çocuk kitapları da sadelikle her şeyi temelden almasıyla yetişkinler için de fazlasıyla öğreticiler aslında. Ancak Küçük Prens'teki mesajları çoğu yetişkin bile anlayamıyorken çocuk kitabı diyerek nitelendirmek, bilemedim... Hayatta garip bir telaş içindeyiz ve oturup birazcık duraksayıp gökyüzüne, çiçeklere, hayvanlara, iç dünyamıza, sevdiklerimizin iç dünyasına dikkatimizi vermeyi ne kadar hatırlarsak o kadar hayat telaşımızı doğru bir amaca yönlendirebiliriz gibime geliyor, en azından ben bu kitabı okuyunca bunları daha fazla yapmam gerektiğini hatırlıyorum. Küçük Prens gibi kitapları tekrar tekrar okumak bize unuttuğumuz en önemli hayat derslerini hatırlatmaya yarıyor. Hayati bir önem taşıyor desek yalan mı olur ? :)