İki Gün Önce Geldi Kitabım Başladım Ve Bitirdim O kadar Kısa Ve anlamlı bir kitap okumamıştım açıkçası gerçekten çok güzel romantik çerezlik bir kitaptı. Zweig gene beni şaşırmadı gene çok beğendim.Konusu Kadının İlk gördüğü andan itibaren adama aşık olup ondan saklayarak ve gizleyerek yaşamını geçirmesi en son bu acıya dayanamayıp intihar etmesiyle bitiyor çarpıcı ve acıklı da bir kitap aslında.Kadın bu kadar severken adamın kadını hatırlamaması da cabası.Kitaba puanım 9/10 herkese öneririm okumanız gereken bir kitap.