Dili çoooook eğlenceli. Gülümseten, düşündüren, akıcı, sonunda şaşırtan bir polisiye. Bu kitabı Behzat ç de görmüştüm seneler önce ve hep aklımın bir köşesindeydi. Bir nevi ‘ölmeden yapılacaklar listem’deydi. Bitti. Diğer Alper kamu kitaplarını seve seve aldırır