Puan vermedi·163 syf.··Beğendi
· Kürk mantolu madonna kesinlikle okunması gereken bir eser . Şu an eserin hala tesirindeyim. Sabahattin ali çok önemli mesajlar vermektedir bize burda. Bu eserde arifi ele alıyor Arif 10 yıl içinde öfkeyle ve aldatılmış hisseder. mariya'dan haber gelmediği için. Halbuki mariya karnında arifin çoçuğunu taşır Arifte bilmiyor mariya kötü bir hastalığa yakalanır ve çoçuğu doğurmaya kararlı ölümü riske alarak. Arif 10 yıl boyunca aldatılmış hissiyle yaşarken bunları öğrendiğinde çok pisman olur ve o olayın etkisinde hastalanir yataklara düşer ölmeden önce bunları kağida yazar.burda bizim çıkaracağımız şey arifin ön yargılı olması . Bu eserin tamamını anlatmaya kalkışsam sabaha kadar bitmez.özelikle kitabın son son sayfaları beni içten etkiledi ve iz bıraktı. Bu eserde özelikle sevgiye üzerindede durulmuş. Kisacası eser müthi bir o kadarda hüzünlü sonu . Bu arada ikinci okuyuşumdur .okuyanlara iyi okumlar diliyorum...