·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Mart 2021 19:15 GEORGE ORWELL / 1984
Gerçekten bir kabus senaryosu. Çok ama çok etkileyici distopik bir eser. İnsanların siyasi desteklerini kazanmak dışında (hatta bunu önemsedikleri söylenemez) ülkedeki tüm insanların hislerini duygularını düşüncelerini özel yaşamlarını ele geçirmeye çalışan bildiğini unutturan geçmişin ve geleceğin iplerini elinde tutmak isteyen bir siyasi parti ve başlarındaki acımasız yönetici Büyük birader. E bu nasıl olur derseniz
Bu uğurda yapılanları okurken yazarın hayal gücüne hayran olmamak ve okudukça şaşırmamak elde değil. Belki seneler sonra tekrar okumak isterim.
️mutlaka okumalısınız.
İnsan insana nasıl hükmeder,Winston?
Winston biraz düşünüp, “acı çektirerek” dedi.
Zekilik kadar aptallık da gerekliydi ama aptalca davranmak da zekice davranmak kadar zordu.