·412 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Şubat 2017 15:01 Tek kelimeyle MÜKEMMEL. İnsanlık tarihi hakkında okuduğum en sade, net, akıcı olan bir kitap. Her cümlesini,sayfasını zevkle okudum. Eğer bilime meraklıysanız ve tabularınız yoksa mutlaka okuyun. Konusuna gelirsek; ilk insan oluşumundan günümüze kadar geliş evreleri, yanlışlar, doğrular, sistemler, akımlar gibi bir çok şey anlatılıyor. Okudukça ufkunuz genişleyecek.