Hayat gidene mi zordur kalana mı?
1000Kitap
·
1.291 Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giden gider arkasına bile bakmaz kalana zor bir hayat ve acılarla bir kalp her gün onu düşün ve yaşam tat vermez
Bence kalan gidenle gidiyor.Bedenen olmasa bile
İkisinede de zordur. Çünkü ilişkide biri hata yapar pişman olur ki bu kişi kalan olur Öbürü ise giden. Kalanın yaptığı hata yüzünden giden. Aşık ama gitmek zorunda olan...
Kendine v/akti olmayana.
İki tarafada zordur.
Reklam
Kimin gittiğine bağlı bence.