Sorgulamadan yaşıyoruz bu hayatı çoğumuz oy verdiğimiz partiye niçin oy verdiğimizi bilmiyoruz bile kimler tarafından yönetiliyoruz nasıl yönetiliyoruz. Başkalarının oluşturduğu doğruları doğru yanlışları yanlış kabul etmişiz incelemiyoruz hiç. Cahil kalmışız geliştirmiyoruz kendimizi bu yüzdende sorgulamıyoruz. Neyse yazar gerçekten de insanın bakış açısını değiştirecek bir kitap yazmış müthiş bir eleştiri kitabı ama bence sadece Stalini eleştiren bir kitap değil bu insanı da eleştiren bir kitap benim görüşüm bu tabi bakış açısına göre değişir. Okunmasını tavsiye ederim.