·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Eylül 2021 14:15 Herkese Merhaba Bugün ki incelememiz Kırmızı Pazartesi:Açıkçası çok büyük bir heves ve keyifle başladım içerik.konu,kapak hepsi tek tek güzeldi ama o kadar klasik sevmeme,sır,gizem sevmeme rağmen dilini açıkçası çok karmaşık buldum.Konuşma çizgisi olabilirdi mesela veya geçişler daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.Cinayetin en sonda değil en baştan olması ilgimi çeken yerlerden oldu.Eskiden bizlerdeki Sözde Namus meselesinin yabancılarda da olması beni şaşırtan yerdi.Kurgusu,cinayeti yapanlar, o anki ruh halleri, açıkça ve güzelce tasfir edilmişti.Puanım 7/10