Puan vermedi·472 syf.····Okunma: 30 Eylül 2021 11:24 Kitap cok güzeldi Ege ve İzmir'e içim gitti. Birbirlerini o kadar naif ve o kadar güzel seviyolardıki çok etkilendim kitaptan bu kitabın ikincisinde okumak istiyorum çünkü böyle bi yarim kaliyomuşum gibi geldi. Kitap değil ben yarım kalıyorum. İkinci seriyide okudugumda kendimi boşluğa düşmüş gibi hissedecegim çünkü İzmir sanki arkadaşım gibi Ege sanki hep yanimdaymis gibi sanki onlar yanımda tam burda bu şeyleri yaşıyorlarmış gibi ...