📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap cok güzeldi Ege ve İzmir'e içim gitti. Birbirlerini o kadar naif ve o kadar güzel seviyolardıki çok etkilendim kitaptan bu kitabın ikincisinde okumak istiyorum çünkü böyle bi yarim kaliyomuşum gibi geldi. Kitap değil ben yarım kalıyorum. İkinci seriyide okudugumda kendimi boşluğa düşmüş gibi hissedecegim çünkü İzmir sanki arkadaşım gibi Ege sanki hep yanimdaymis gibi sanki onlar yanımda tam burda bu şeyleri yaşıyorlarmış gibi ...