9/10
·141 syf.··
Beğendi
·
2021 34. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 02 Ekim 2021 23:04
Metropol Bedevisi:Günümüz insanını ve onun açmazlarını,çıkmazlarını,modern hayat içerisinde sıkışıp kalmışlığını eleştirel bir dille ele alan ve bunu yaparken neşeden ve hüzünden ödün vermeyen; yeterince Bosna,Gazze,Kerbala…aşk,sevgi,merhamet içeren, kapitalizm karşıtı insan yanlısı bir Müslüman’ın kaleminden çıkmış, ilginç betimlemeleriyle ayrı bir okuma lezzeti veren bir Ayşegül Genç kitabı.Ben keyifle okudum,herkese de tavsiye ederim.Şu duasını da sizinle paylaşmak isterim: “Ey rahmeti gazabının önünde bulunan,tövbeleri kabul eden,duaya icabet eden Rabbimiz bizi kapından çevirme,eksiklerimizi kapat,duamıza icabet buyur.Bizi hüsrana uğramışlaardan eyleme. Bizi aşkınla ağlayan kuyu siyahı gözlere Yusuf eyle. Bizi gönül evini onarmaya çalışanların kalbine İbrahim eyle. Bizi düşünce saraylarında boğulanların aklına Musa eyle. Gözleri İslam’a kör olanların gözlerine İsa eyle Allah’ım.Bizi merhamet diye dilenenlerin gönlüne şifa eyle. Bizi korku ve ümit arasında Hacer gibi koştur. Firavunlaşmış arzularımıza Asiyeler doldur. Bu fitne ateşinde bizi İbrahim gibi dimdik durdur Allah’ım.Bizi çaresizlere ilaç,yalnızlara yoldaş, alimlerine hizmetçi kıl.Senin adını duyurmak ile dertlendir. Derdimizle devalandır.Devamızla bizi haşr eyle ya Rabbi.Amin.” (sf.138)
Metropol BedevisiAyşegül Genç · Erkam Yayınları · 2010128 okunma
·
283 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Amin amin... Alıntılardan belliydi iyi bir kitap olduğu.
Süha Murat Kahraman
Gönderi Sahibi
Hani kimi yazarlar vardır nadir bulunur okur onu sahiplenmelidir.Ben Ayşegül Genç'i öyle gördüm.Sebebi de hem zekası hem neşesi ve bunları kendine has bir üslupta birleştirmesi.Buna çok ihtiyaç var.Allah onun da bizim de yolumuzu açık etsin...:)