Meriç'i ilk kez 2018'in yazında okumuştum. O günden bugüne hâlâ ilk günkü hevesle okuduğum tek kişi sanırım. Hâlâ yazım tarzını seviyorum. Fikirleri beni bana hatırlatıyor. Şahsına münhasır bir "kaybolmuşluğu" var. Hep bir şeyleri arıyor. Buldu mu, emin değilim. Ama bence arayarak öldü. Sözün özü, umarım dostluğumuz hiç bitmez.