Akış
Ara
Ne Okusam?
Giriş Yap
Kaydol

Ömer

Sabitlenmiş gönderi
Boykota Devam, Direnişe Selâm!
Malın, mücahidler için harcanması bir cihad olduğu gibi, bununla kâfirler Müslümanlara karşı yaptıkları savaşlarında güç kazanıyorlarsa kâfirlere gitmesinin engellenmesi de yine cihaddır. Bilâkis bu birincisinden daha önceliklidir. (...) . Sümame bin Âsâl (radıyallahu anhu), Mekkeli kâfirlere erzak geçişinin engellenmesi ve benzeri pek çok örnekte görüldüğü gibi, sahabeler de (radıyallahu anhu) Peygamber (sallallahu aleyhi ve sellem)'in onayı ile yine bu çeşit cihad amelini uygulamışlardır. Haçlı Amerika ve diğer küfür devletlerinin güçlerinin temelinin, ekonomilerine dayandığı ve ekonomilerinin zayıflamasıyla askerî kuvvetlerinin de zayıflayacağı pek çoklarınca bilinen bir gerçektir. Bunun için bütün Müslümanları, Amerika, İngiltere ve Müslümanlarla savaşan diğer devletlerin ürettiği ürünleri kapsayan genel bir boykot yapmaya teşvik ediyoruz.
Sayfa 88 - Küresel Kitap - (Şeyh Şuaybi, Hudayr, Cerbu' ve Fahd tarafından, boykota teşvik konusunda yapılan bir açıklamadan nakledilmiştir.)Kitabı okudu
Reklam
Ömer
@farukkomer·Bir kitabı okumayı düşünüyor
Yeni Çakallar
Yeni ÇakallarSimon Reeve
0/10 · 2 okunma
Ağzıyla ifade etsin-etmesin kendisinde insanları idare etmek üzere kanun koyma yetkisi gören her insan, pratikte ve yetki paylaşımı hususunda ilâhlık iddiasına kalkışmış demektir. Aynı şekilde bizzat belirtsin ya da belirtmesin, bir insanda kanun koyma selahiyeti gören ve buna rıza gösteren kimse de onun ilâhlığını kabul etmiş olur.
Sayfa 99 - Beka YayınlarıKitabı okuyor

Okur Takip Önerileri

Tümünü Gör
İslâm'a düşman odaklar, bir gün gelir, hudutları dâhilinde kula kulluk sisteminin hüküm sürmesine ses çıkarmayan, evrensel kurtuluş çağrısını ve tebliğini ülkelerine ihraç etmeyerek onları kendi hâllerine terk etmeye razı olan İslâm'a(!) hücum etmeyebilirler. Ancak İslâm, maddi hiçbir engel çıkarmaksızın kapılarını açtıklarının göstergesi olan cizyeyi vermek suretiyle hâkimiyetini tanıdıklarını açıklayıncaya kadar buralarda mevcud idarî yapılanmalarla barış yapmaya yanaşmaz.
Sayfa 97 - Beka YayınlarıKitabı okuyor
Ömer tekrar paylaştı.
Bizler iş arkadaşlarıyız, efendi ya da köle değil. Yönetici koltuğuna oturduğunuzda insancıllığınızı bırakmanız gerektiğini kim söylüyor?
Sayfa 150 - Altın KitaplarKitabı okuyacak
Reklam
Onlar, kalplerindeki hastalık sebebi ile fesadı salah şeklinde tasavvur ettiler.
Sayfa 59 - Ensar NeşriyatKitabı okuyor
Kâfire, nimeti inkâr ettiği ve onu örttüğü için "kâfir" denilmiştir.
Sayfa 52 - Ensar NeşriyatKitabı okuyor
Hamd, zemmin zıddı olup şükürden daha umumî bir mânâ ifade eder. Çünkü şükür, nimet karşılığı olur, hamd böyle değildir.
Sayfa 38 - Ensar NeşriyatKitabı okuyor
Ömer
@farukkomer·Bir kitabı okumaya başladı
İslâmî cihadı vatan müdafaası gerekçesine bağlamak isteyenlerin bu düşüncesi, yöntemi dikkate almamak ve vatanı ondan daha önemli saymak anlamına gelir. Bu düşünce, İslâm'ın bu konudaki anlayışına uymayan, İslâmî bakış açısına aykırı türedi bir düşüncedir. İslâm anlayışında; akîde, bu akîdeyi dışa vuran yöntem ve bu yöntemin egemen olduğu toplum dikkate alınır. Toprak ise tek başına hiçbir değer ve ağırlık ifade etmez. İslâm düşüncesinde toprağın değeri, üzerinde Allah'ın hakimiyetinin ve koyduğu yöntemin geçerli olmasındadır.
Sayfa 94 - Beka YayınlarıKitabı okuyor
Reklam
Allah'ın yeryüzündeki hâkimiyetini tesis etmek, insan hegemonyasını engellemek, otoriteyi, onu gasbeden kulların elinden alarak Allah Teâlâ'ya iade etmek, insan kafasının ürünü olan düzmece kanunları ortadan kaldırarak sadece Allah'ın şeriatının hâkim olmasını sağlamak... Bütün bunlar sırf tebliğ ve bildiri ile gerçekleştirilemez. Zira Allah'ın yetkisini gasp edip de insanların sırtına binmiş olan zorbalar, sırf tebliğ ve bildiri ile hükümranlıklarını terk edecek değillerdir.
Sayfa 75 - Beka YayınlarıKitabı okuyor
İslâmiyet'e isimden başka bağlılıkları kalmayan, Müslümanlar'ın karşı karşıya kaldığı, ümitsizliğe sevkeden pratiğin baskısı altında akıl ve ruhça yılgınlığa kapılan bu insanlar: "İslâm'da cihadın gayesi yalnızca müdafaadır." derler. Bu şekilde tâğutların tümünü yeryüzünden tamamen silmek, insanları kulların kulluğundan kurtarıp tüm kulların Rabbi olan tek Allah'ın kulu hâline getirmek yönteminden uzaklaştırmakla bu dini şirin gösterdiklerini zannederler. Halbuki sahip olduğu akîdeyi insanlara zorla kabul ettirmeye kalkışmaksızın, bu akîde ile insanlar arasında bulunan engelleri ortadan kaldırmak suretiyle onları kula kulluktan kurtarıp yalnızca Rablerine kul olma mertebesine yükseltmek, İslâmî yöntemin bir gereğidir. Bu ise hükümran siyâsî nizamları ortadan kaldırmak ya da bunların teslim olup elleriyle cizye vermek zorunda bırakılmalarıyla mümkündür.
Sayfa 71 - Beka YayınlarıKitabı okuyor
Teorik açıdan Müslüman bireyler, canlı bir cahilî topluma entegre olmaları hâlinde her zaman için o toplumun isteklerine tâbî olmak mecburiyetinde kalacaklardır. Bir cüzünü oluşturdukları bu toplumun varlığını sürdürebilmesi için lüzumlu ihtiyaçları karşılama, bütünlüğünü müdafaa, varlık ve bütünlüğüne yönelik tehdit unsurlarını yok etme yolunda -isteyerek ya da istemeyerek, bilinçli ya da bilinçsiz- çalışacaklardır. Zira canlı bir varlık, isteklerine bağlı olmaksızın, tüm organlarına bu vazifeleri yükler. Öyleyse teorik açıdan Müslüman bireyler, yine teorik olarak bertaraf etmeye uğraştıkları cahiliye toplumunu bu şekilde bizzat kuvvetlendirmeyi sürdüreceklerdir. Bu toplumun vücud yapısına giren, onu, varlık ve sürekliliğini sağlayacak besinlerle beslemeye devam eden birer canlı yapıtaşı, yani hücre görevini üstleneceklerdir. İmkânlarını, görev ve sorumluluklarını bu toplumun yaşayıp kuvvetlenmesi doğrultusunda kullanacaklardır. İslâmî bir toplumun kurulabilmesi için, bu cahiliye toplumunu ortadan kaldırma yolunda hareket etmeleri gerekirken varıp buraya dayanacaklardır.
Sayfa 61 - Beka YayınlarıKitabı okuyor
... nizamı propagandaya ve tanıtıma yönelik bir tarzda takdim etme düşüncesinin, yeryüzünde pratik hareket şeklinde belirecek bir İslâm oluşturamayacağı unutulmamalıdır.
Sayfa 54 - Beka YayınlarıKitabı okuyor
21,4bin öğeden 1 ile 15 arasındakiler gösteriliyor.