Ayşe Kulin’in dört kitaplık serisinin ilk kitabını bir çırpıda bitirdim. Olayları akıcı anlatmanın yanı sıra karakterin duygularını anlatış tarzıyla içselleştirmek çok bu kadar hızlı bitirmemi sağladı.
İlhamiyi okurken kızdığım noktalar o kadar çoktu ki hayatındaki neredeyse herkesi aldatıyor ve bunu sürekli bir şekilde mazur görüp normalleştiriyor. Ama yaşadığı aşkın çarpıcılığı, onu gizli anların yolcusu olmaya her zaman itiyor.