·544 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Ekim 2021 01:02 Sevgiyi bilmeyen ve haketmeyen bir insanı seversen ne olur?
İncelemeleri okurken böyle bir cümle ile karşılaşmıştım ve roman boyunca Feride gibi olur dedim kendime. Gerçekten Kâmran'ın asla Feride'nin sevgisine layık olmadığını düşünüyorum. Onca yaşanan zorluk, üzüntü ahh Feride değermiydi gerçekten.
İçime en çok dokunan, Feride'nin yaşadığı herşeyi yine Kâmran okusun diye o deftere yazdığını itiraf ettiği satırlardı. Kızarsın, nefret etmeye çalışırsın hatta ettiğini söylersin ama yine de herşeyi ona anlatmak için biriktirirsin... Yine de sonunda Feride'nin mutlu olması, çok sevdiği o sevdasına kavuşmuş olmasına sevindim. Mutlu sonlara ihtiyacımız var en azından masallarda, romanlarda.