Kitap çok farklı gerçekten yıllar içerisinde bir çok kişi ile başlıyor ben kafam dolu olarak başladığım için bu kimdi ya diye çok gittim geldim biraz yordu ama tam odaklanılırsa daha net gideceğinden eminim çok fazla karakter var çok fazla konu var hepsi bir noktada birleşiyor evet ama o zamana kadar biraz sıkıldım ben :) okuması bu kadar çetrefilli olan kitabın yazımı kesinlikle harika takdir ettim