Bir kuşağı anlamak bence bazen çok zor. Herkesin hayatta farklı sorunları farklı motivasyonları var. Z kuşağı.. görüyosunuz hergün örneğini. kimi zaman ümit verici kimi zaman hüzün. kimse bi diğerinden daha çok dünya olayını çözmüş değil. hepimiz başka mücadeleler veriyoruz çünkü hepimizin kulvarı farklı. o yüzden lütfen kimse kendisine sorulmadığı sürece z kuşağına(ya da başka bir bireye vb)akıl makıl vermeye kalkmasın. senin bacakların uzun 100 metre koşuyo olabilirsin ama ben maraton koşuyorum belki napiim senin hızlı kalkma taktiklerini ..