uzun süredir kitap okuyamadığımdan bu kitaba eleştirim oldukça olumlu olacak sanırım ki gayet akıcı giden bir roman oldu benim için. başlarda pek tahmin edemediğim kısımdan bölümlerin birbirine bağlanması da biraz ani oldu gibi geldi. mahkeme kısımlarını okuduğumda birkaç eksik ve tam yansıtılamamış bir anlatım var gibi hissettiriyordu.
son olarak ana karakterin en sonunda yaptığı şey beni biraz duygulandırdı ve sanki aslında olmayan bir yer için özlem duymama neden oldu. insanın tamamıyla evinde gibi hissettiği bir yerin olması paha biçilmez bir şeydir.