Büşra Hanım, korku filmi izlemem, korku kitabı okumam.(Çünkü korkuyorum.) Clive Barker'ı severim. Anne Rice, Stephan King kitapları bana korku gibi gelmiyor. Her neyse, genç meslektaşımın kitabını okuyayım dedim ve Kitapyurdu'na sipariş verdim. Hala "üreticiden tedarik bekleniyor" diyor. Haberiniz olsun.