Bu kitabın çıkmasını çok bekledim ama asla beklediğim gibi değildi.... Okuduktan uzun zaman sonra inceleme yapmamın sebebi ise biraz sindirmem gerektiğindendi .
Aslında genel olarak güzeldi ama ben Wattpad ‘de bundan daha fazlasını okumuştum o zaman daha çok beğenmiştim çünkü olaylara giriş yapılmıştı ama kitapta olayla ilgili detayı vermiyor ve sıkıcı ilerliyor tam olayların başlayacağı yerde ise kitap bitiyor .
Bu Berna Ilgın’dan beklediğim bir şey değildi belki kitap bir 100 sayfa daha uzun olurdu ama daha güzel bir şey ortaya çıkardı ve insanlar merakla beklerlerdi ama bu kitapta merak içinde bırakacak bir şey yoktu ....
Benim görüşlerim bunlardı kendinize iyi bakın:)